poniedziałek, 26 sierpnia 2013

To już rok !!!

Moi Kochani !!! uroczyście oświadczam, że wczoraj minął dokładnie rok od pierwszego spotkania Babskiej Kolacji. Był to dla mnie wspaniały czas, wiele się wydarzyło, ale przede wszystkim jestem dumna, że przez większą część tego czasu, regularnie, niemal co miesiąc udało mi się organizować kulinarne spotkania.

Zaczynałyśmy zkromnie, we trzy, ale ku mojemu zdumieniu i niezwykłemu zadowoleniu nasze spotkania zyskały wielu nowych gości. Grono Kuchareczek znacznie się powiększyło, a spotkania dzięki obecności Panów nabrały charakteru świetnej imprezy.

Miło było po kilku godzinach przygotowań zasiąćś do wielkiego wspólnego stołu, który w ekstremalnych przypadkach niemal nie miescił się w pokoju. Sprawdziliśmy już niejedną światową kuchnię i pewnie jeszcze nie raz będziemy sięgać do naszych ulubionych przepisów oraz próbować zupełnie nowych, dotąd nieznanych smaków.

Pomysłów nam nie brakuje, więc już za chwilę możecie spodziewać się nowych relacji z naszych poczynań.

Dziękuję Wszystkim, którzy zaglądają na mojego bloga. To naprawdę miłe uczucie wiedzieć, że nie piszę tylko sama dla siebie :)

Jeszcze raz dziękuję i do zobaczenia wkrótce !

Magduśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty