poniedziałek, 4 lutego 2013

Parówki w cieście

Gotowanie mnie odpręża, ale gdy za oknem jest zimno i ponuro, a ja walczę z nawałem obowiązków nie mam ochoty na codzienne stanie po pracy przy przysłowiowych "garach". Jednak jedzenie w pośpiechu, sięganie tylko do lodówki po coś gotowego, a już najgorzej zamawianie pizzy powoduje u mnie kompletny spadek poziomu energii i szukam rozwiązań pośrednich. Chodzi o to by przy niewielkim nakładzie czasu i pracy wyczarować coś smacznego i ciekawego do zjedzenia. Dziś proponuje Wam dobre rozwiązanie na kolacje lub jako przekąskę na spotkanie ze znajomymi - parówki w cieście francuskim.



PARÓWKI W CIEŚCIE FRANCUSKIM

Składniki:

2 opakowania parówek, najlepiej z szynki
1 opakowanie gotowego ciasta francuskiego

Ciasto kroimy w cienkie paski szerokości około 1 cm i owijamy każdą parówkę, układamy na blaszce  do pieczenia. Piekarnik nagrzewamy do temperatury 180 st. C i wstawiamy na 12-15 minut do piekarnika, pieczemy aż się delikatnie zrumienią.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty